onsdag den 21. december 2016

Godt nytår !!

Det er selvfølgelig lidt tidligt at sige "godt nytår", men det er altså sådanne 2 kort jeg vil vise i dag ;)


På dette kort har jeg brugt stemplet "Jättesplat", syntes nemlig også det ligner raketter der springer på himlen. Den hvide baggrund og tekstbanneret er standset ud med GA dies, fra det samme sæt. Imellem selve kortet og forsiden, har jeg lavet en maske af sølvkarton. Lagene er samlet med 3D-klæbepuder.


Alle tre splatter er heat embosset med guld eller sølv for at give lidt struktur. Stjernerne på tekstbanneret er fra gemmerne.


Det næste kort er med de skønne, små drinks stempler. Igen er baggrund og tekstbanner standset ud med samme GA dies, og monteret på kortet ligesom det første.


Drinksene er også heat embosset i sølv og så har jeg gjort dem ekstra sparkly med glimmer fra en Wink of Stella pen. Igen er stjernerne fra gemmerne.


Jeg har brugt følgende materialer:

- Dies, "Stitched Rectangles", link her.
- Stempel, "Jättesplat", link her.
- Stempel, "Liten Dry Martini", link her.
- Stempel, "Liten Blue Hawaii", link her.
- Stempel, "Liten Mojito", link her.
- Tekst stempel, "God jul & godt nytår" (jeg har kun brugt selve "godt nytår"), link her.

Håber at dette var til inspiration.

Glædelig jul og godt nytår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar