onsdag den 7. december 2016

Mere jul.

Så har jeg lidt flere kort at vise jer, igen med julen som tema, for den er svær at komme udenom her i december, ikke ?? ;)


Det første kort er lavet med den skønne "Delad gran" die, som jeg har standset ud i forskellige farver og monteret på kortet med 3D-klæbepuder. Snefnuggene er fundet i mine gemmer. Teksten er stemplet på.


3D-klæbepuderne giver lidt dybde til det ellers så enkle kort.


På dette kort har jeg kombineret udstandsninger og stempler. De største snefnug er standset ud i sølv karton og resten stemplet på med sort sværte. Teksten er også stemplet på og tegnet det op med Glossy Accents.


Igen har jeg monteret udstandsningen med 3D-klæbepuder.


Det sidste kort, er med søde "Trolltomte", han er stemplet, farvelagt med Promarkere og derefter standset ud med dien der passer til. Teksten er også standset ud med en die.


Også her er udstandsningerne monteret på kortet med 3D-klæbepuder.


Jeg har brugt følgende materialer, som alle er fra Gummiapan.se:

- Die, "Delad gran" (juletræ), link her.
- Die, "Snöflinga" (snefnug), link her.
- Die, "Til stor trolltomtestämpel" (til stor julemand), link her.
- Die, "Merry Christmas", link her.
- Stempel, "God jul", link her.
- Stempel, "Mellanstor snöflinga" (mellemstort snefnug), link her.
- Stempel, "Liten snöflinga" (lille snefnug), link her.
-Stempel, "Stor trolltomte" (stor julemand), link her.

Håber at du nyder julen og får lavet mange kreative ting :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar